Saját fejlesztésű Humánpolitikai Üzletviteli Rendszerünket a GINOP Plusz program keretében is elérhetővé szeretnénk tenni azoknak a dinamikusan fejlődő vállalkozásoknak, melyeknél a folyton bővülő termelésben részt vevő munkavállalói létszámmal együtt járó adminisztrációs terheket automatizáltan, a lehető legköltséghatékonyabban szeretnék megoldani. Az általunk kínált megoldás legnagyobb előnye, hogy egy modulokból álló integrált rendszert ötvöz az egyedi fejlesztés szabadságával és hatékonyságával. Moduljainkat a HR munkatársak bevonásával dolgoztuk ki, kifejezetten az ő mindennapi igényeikre szabva. Egyszerű és praktikus felépítésének köszönhetően könnyen megtanulható és könnyen fenntartható a cégen belüli használata.

Kollégáink kiemelt figyelmet fordítanak megrendelőink igényeinek minél pontosabb feltérképezésére, hogy a lehető leghatékonyabb megoldást nyújthassuk ügyfeleinknek. Rutinos szakembergárdánknak köszönhetően az üzembehelyezés gyors és zökkenőmentes, amely felhasználóbarát oktatással egészül ki.
  • Távollét adminisztráció
  • Céges kommunikáció
  • Munkaidő megoszlás
  • Teljesítményértékelés
  • Toborzás
  • Szerződés nyilvántartás
  • Pályázat nyilvántartás
  • Parkolóhely nyilvántartás
  • Eszközraktár
  • Anyagraktár
  • Gépjármű nyilvántartás
  • Költségnyilvántartás
  • Projekttámogatás
  • Erőforrás tervezés
  • Központi nyilvántartó
  • Törzsadatok

Termékkel kapcsolatos bővebb tájékoztatásért forduljon kollégánkhoz:
Hamar Gergely Termékmanager
iroda@kiruly.hu

Humánpolitikai Üzletviteli Rendszerünk kedvezményesen elérhető a Modern Vállalkozások Programján keresztül!
A szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.

REGISZTRÁLOK A KEDVEZMÉNYÉRT!