Saját fejlesztésű Humánpolitikai Üzletviteli Rendszerünket a GINOP Plusz program keretében is elérhetővé szeretnénk tenni azoknak a dinamikusan fejlődő vállalkozásoknak, melyeknél a folyton bővülő termelésben részt vevő munkavállalói létszámmal együtt járó adminisztrációs terheket automatizáltan, a lehető legköltséghatékonyabban szeretnék megoldani. Az általunk kínált megoldás legnagyobb előnye, hogy egy modulokból álló integrált rendszert ötvöz az egyedi fejlesztés szabadságával és hatékonyságával. Moduljainkat a HR munkatársak bevonásával dolgoztuk ki, kifejezetten az ő mindennapi igényeikre szabva. Egyszerű és praktikus felépítésének köszönhetően könnyen megtanulható és könnyen fenntartható a cégen belüli használata.
- Távollét adminisztráció
- Céges kommunikáció
- Munkaidő megoszlás
- Teljesítményértékelés
- Toborzás
- Szerződés nyilvántartás
- Pályázat nyilvántartás
- Parkolóhely nyilvántartás
- Eszközraktár
- Anyagraktár
- Gépjármű nyilvántartás
- Költségnyilvántartás
- Projekttámogatás
- Erőforrás tervezés
- Központi nyilvántartó
- Törzsadatok
Termékkel kapcsolatos bővebb tájékoztatásért forduljon kollégánkhoz:
Hamar Gergely Termékmanager
iroda@kiruly.hu
Humánpolitikai Üzletviteli Rendszerünk kedvezményesen elérhető a Modern Vállalkozások Programján keresztül!
A szolgáltatáshoz kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik.